3 תשובות
את מסוגלת! אני מאמינה בך! גם אני צריכה חחח(:
תזכרי שאת יכולה לעשות *הכל* בחיים, זה פשוט מאוד תלוי בך ובכמה את רוצה להצליח. אם את מספיק רוצה משהו, את תעשי הכל בשביל שהוא יתבצע - ויצליח. תחשבי תמיד על התוצאה: איך מה שאעשה יקדם אותי ויתרום לי? מה אני אשיג ואיך אני אשיג?
תעשי את קלואי טינג בגלל שזה אימונים מסודרים את באיזה שהוא מקום כאילו מתחייבת לזה וזה טוב אני היום סיימתי את ה14 יום שלה