6 תשובות
זה הולך להיות קשוח
באמת אין מזגנים? למה?
הקטע עם המזגן טיפשי אבל בטוח יש דרך שלא נצטרך להיות עם מסיכות כל היום ועוד בחום הזה
אני בן אדם שלא יכול לשרוד בחום בכלל ואני מודאגת מזה בטירוף.
כנראה פשוט אלך פעם אחת, אם אראה שזה בלתי נסבל לא אבוא יותר.
*יש מזגנים, פשוט צריך להשאיר חלונות פתוחים (וכן זה בייסיקלי בלי מזגן)*
זה יהיה ממש ממש מחניק ובלתי נסבל ומקווה שעיניין המסיכות יסתיים בקרוב.
לא יודע, אבל בעיני רוב ההנחיות של משרד הבריאות הן שטות גמורה ולא ישימה לטווח ארוך