5 תשובות
היא חוזרת בשלישי
כי אנחנו בגיל שאף אחד לא צריך לשמור עלינו ולרובינו אין לחץ של בגרויות
היא תחזור, ביום שני (אצלי)
שואל השאלה:
גם אצלנו בשני
אנונימית
היא חוזרת מחר