5 תשובות
דבר ראשון את לא צריכה לחפש אנשים שאוהבים לשיר אם את אוהבת לשיר, ללהקה מספיק (ומומלץ) סולנית אחת(;
תחפשי נגנים (גיטריסט, מתופף, בסיסט, קלידן..)
אני לא יודעת בת כמה את ואם יש לך מגמת מוסיקה בבית ספר אבל שם זה מקום טוב לחפש נגנים- אם לא בבתי ספר אחרים או אפילו קבוצות בפייסבוק של מוסיקאים.
ותחפשי אנשים שעל אותו ז'אנר כמו שלך- חשוב.
תתחילי לבד, תכתבי טקסטים ותנסי לחבר מנגינה. יש הרבה מדריכים ביוטיוב..
אני והבסטי שלי גם עושות סוג של להקה ואנחנו כבר כותבות את השיר השני
וואיי אני בדיוק במצב שלך, אני כלכך רוצה להקים להקה (אני לא בדיוק יודעת אל איזה סגנון את מדברת אבל אני רוצה להקים להקה בסגנון השירה של bts אבל רק באנגלית או בעברית אבל בסגנון השירים שלהם...)
אני בת 12 ואני רוצה ממש להתחיל להשקיע בזה יותר עוד כמה שנים טובות..
ודי חקרתי בנושא על איך להקים להקה וכל זה ומצעתי כמה דברים שאולי יעזרו לך...
1. ליצור קשר עם סוכן/סוכנת לשירה/ולהקות כדי שהם יקדמו אותך ותגידי להם שאת רוצה לבנות להקה ותיראי מה הם יעשו..
2. את יכולה פשוט לבדוק בגוגל ולראות, אני לא רוצה להטעות בטעות מישהו...
והם מצליח לך איזה משהו תוכלי לדבר איתי?
אנונימית
אנונימית, קוראים לזה קייפופ וכל הקטע שלו זה שהוא מקוריאה
^חחח אז קייפופ שחכתי לשניה, ומה זה משנה עם זה מקוריאה אני אוהבת תסגנון ומתחברת לזה ואני רוצה לעשות שירים בסגנון (ולא להעתיק ולהפוך את זה לשירים בעברית או באנגלית הכוונה שלי היא לשנות ממש אבל תסגנון להשאר .
אנונימית