10 תשובות
את אצל המשפחה
את לא מרגישה טוב (?)
מפחדת מהקרנולה
את מרגישה שהתייבשת, את עייפה, יש לך מלא שיעורים..
יש לך להגיש למחר עבודות או מחר שיעור בזום בבוקר
הישרדות
חחחח
שואל השאלה:
טובים אתם
את קצת משתעלת
קבעת כבר עם המשפחה
את עושה בייביסיטר