10 תשובות
את אצל המשפחה
את לא מרגישה טוב (?)
מפחדת מהקרנולה
את מרגישה שהתייבשת, את עייפה, יש לך מלא שיעורים..
יש לך להגיש למחר עבודות או מחר שיעור בזום בבוקר
הישרדות
חחחח
חחחח
שואל השאלה:
טובים אתם
טובים אתם
את קצת משתעלת
קבעת כבר עם המשפחה
את עושה בייביסיטר
באותו הנושא: