8 תשובות
בצד
אנונימית
לכל אחת מתאים משהו אחר
אני אישית מעדיפה בצד
אני אישית מעדיפה בצד
בצד
בצד
בצד
לכל אחת זה שונה,אני אישית חושבת בצד(:
בצד
אני אוהבת בצד אבל לא מסתדר לי בצד
באותו הנושא: