6 תשובות
כי זה בסך הכל בכל זאת רוטב, אז כמו כל כמעט רוטב אחר הוא לא טעים לבד
מתוק מידיי לבד
כי השילוב של קטשופ עם דברים מוסיף פשוט,כמו שלא תאכלי מלח לבד
מה זו השאלה הזאת?
אנונימי
אף אחד לא יודע חח גם אני ככה
אני אוכל קטשופ גם לבד בלי כלום