התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני מתחברת לאנשים שהם יותר מהעדה שלי מאשר לאנשים ישראלים?
אני רוסיה והרבה יותר קל לי להיתחבר לרוסים מאשר לישראלים. אני נורא ביישנית כשאני מדברת עם ישראלים, אין לי אפילו נושאי שיחה איתם....
16 במאי 2020, 14:23
עדות
בטחון עצמי
ביישנות
ביטחון עצמי
2 תשובות
כן, כמובן
ר
ראמזי עבאד ראמזי
כן
ח
חלה שגיאה, הכינוי נמחק!
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מתחברת בכלל למוזיקת
הגיוני שאני אוקראינית ולא מתחברת בכלל לרוסים/אוקראינים?
לול הגיוני שאני חושבת שזה מבאס שאני מתחברת לאנשים פה יותר מאשר עם אנשים בעיר שלי?
הגיוני שאני אתאיסטית אבל אני מתחברת ליהדות?
זה הגיוני שאני פחות מתחברת למין ואוהבת יותר רגש וחיבוקים בזוגיות?
הגיוני שאני יותר מתחברת לפייסבוק ויותר פעילה שם ולא לאינסטגרם?
הגיוני שאני יותר מדי מעריכה אנשים?
זה הגיוני שאני מאמינה אבל לא מתחברת בכלל למצוות?
זו הפעם המיליון שאני מתחברת לאנשים באינטרנט והם פוגעים בי.
זה הגיוני שאני מייעצת לאנשים דברים שאני אפילו לא עושה?
זה מוזר שאני מתחברת יותר לערסים ואני חושבת שערסים הם יותר חמודים ואני יותר מתאהבת בהם?