6 תשובות
שזה בסדר ולפעמים עדיך לשתוק.
מי שאומר לך אצ הדברים האלה כנראה לא באמת מכיר אותך
אני בדיוק כמוך וזה בסדר לדעתי כאילו מה הבעיה זה שאנחנו לא מדברים הרבה זה לא אומר שאנחנו סנובים או משהו כזה
זה בסדר לא לדבר לפעמים, זה לא אומר שאת סנובית.
ברור מתה על אנשים כאלו
קודם כול הכי חשוב שאת מרגישה טוב עם זה ושאת אוהבת את זה.
אני נגיד ביישנית אבל נלחמת בעצמי לא להיות כזאת ולרוב זה עובד, אבל אצל כול אחד זה שונה ואם את אוהבת זה באמת אחלה.
אני כן חושבת שלדבר זה חשוב, לפחות ברמה הבסיסית כי אנחנו בני אדם וחייב לתקשר איכשהו, אני נגיד מכירה מישהי ממש ממש ביישנית ברמה שמדברת פעם ביום (היא הייתה איתי במשפחתון בפנמייה) והיה לי חבל שלא הצלחתי להכיר אותה ונסתי להתקרב אבל הרגיש לי שהיא לא רוצה אז וואלה כן זה הרגיש לי כאילו אני מפספסת אותה ועוד היא הייתה איתי בחדר וזה חבל אבל אם היא אהבה ורצתה את זה אז זכותה ועם הזמן הבנתי את זה, אני פשוט באמת חושבת שחייב לפחות משהו בסיסי כזה, לפחות זה מה שאני הייתי רוצה לעצמי, אבל כול אחד ומה שמתאים לו, היא נגיד לא ניסתה לשתף פעולה ולנסות לזרום עם השיחה או משהו, יכול להיות שהיה לה קשה או שהיא פשוט לא ידעה איך מתקשרים אבל לא יודעת זה הרגיש לי שאין שיתוף פעולה והבנתי את הרמז אבל שוב, כול אחד ומה שמתאים לו, אם את רואה בזה משהו שבאמת נוח לך איתו וזה לא כי את לא יודעת איך להתחבר אלא כי באמת טוב לך עם השקט שלך אז זה באמת בחירה שלך ותעשי מה שעושה לך טוב, יכול להיות שלאחרים זה באמת לא מתאים כי אנחנו יצור חברתי והם כן רוצים מסביבם אנשים וחברתיות כי הם לא רוצים להרגיש לבד או אנערף אז זאת זכותם אבל מן הסתם לא כולם אמורים לאהוב את זה.
זה בסדר . כל אחד והאופי שלו