11 תשובות
לא יש אפליקציות חינמיות באייפון
לא
אני מסתדרת בלעדיו...
לדעתי ממש שווה
לדעתי זו הוצאה טובה. אני עם פרימיום שנה פלוס ונהנה מספוטפיי מאוד. יש לי גם פרוץ והשתמשתי בו כמה חודשים, אבל אני בוחר לתמוך בספוטיפיי כי אני מאוד אוהב אותם
לדעתי חבל
כן יש לי כבר הרבה זמן זה מדהים
עשיתי אתמול וזה שווה ברמות. שווה כל שקל! אני לא יוצאת מספוטיפיי מאתמול
עדיף לפרוץ
אני מסדרת גם בלי הפרימיום,אבל יכול להיות נחמד
באותו הנושא: