3 תשובות
אם תתדברי איתו סתם ככה כזה התחושה קצת תעבור אני מקווה(:
שואל השאלה:
אנחנו מדברים בווצאפ ובאינסטגרם אבל זה לא עוזר
אנחנו מדברים בווצאפ ובאינסטגרם אבל זה לא עוזר
אנונימית
אז נראלי פשוט כדאי לכם להיפגש יותר חח זה מה שקרה לי וזה עבר אחרי כמה זמן כשהתרגלתי לבנאדם ונהיינו ביחד
באותו הנושא: