7 תשובות
אם כאין אני מתאבדת
לא ראיתי אבל בוודאות תהיה
מאה אחוז יהיה אין מצב שלא
אני חושבת שיש כי השחקים כל הזמן מעלים לסטורי שהם ביחד וסט צילומים וזה אבל יכול להיות שזה של העונה הראשונה
קיצר יש כי אם לא כולם יתאבדו
^^ לא, בוודאות תהיה. חח לפי הטיקטוק אני רואה שיש הייפ עליה. אז הם ברור שתהיה עוד עונה
תהייה בטוח, השחקנים כבר אישרו שהם עוד מעט יתחילו לצלם