2 תשובות
קורע אתה^
אין לך כלכך מה לעשות..
מבינה שזה לא הכי נעים וקצת מביך, אבל תתגברי על זה.
אין לך כלכך מה לעשות..
מבינה שזה לא הכי נעים וקצת מביך, אבל תתגברי על זה.
אנונימי^ צחקתי בקול
בכנות במקומך הייתי ישנה בסלון\מבשת ממנו שילך
בכנות במקומך הייתי ישנה בסלון\מבשת ממנו שילך
באותו הנושא: