2 תשובות
קורע אתה^
אין לך כלכך מה לעשות..
מבינה שזה לא הכי נעים וקצת מביך, אבל תתגברי על זה.
אנונימי^ צחקתי בקול

בכנות במקומך הייתי ישנה בסלון\מבשת ממנו שילך