23 תשובות
אמ.. לא מפריע לי
אחלה לדעתי
אבל אם היא עם חברות/משפחה אז זה יהיה פחות נוח לה
(ככה אני מרגישה)
ממ
מה כבר יש לחשוב אליו
אנונימית
זורם לי מה זה משנה איפה הוא מתחיל עם הוא מתחיל בצורה נחמדה?
בסדר כזע
סבבה לגמרי, רק שלא יתחיל איתי בתא מדידה
כל עוד הוא עושה זו בגישה מכבדת, לבריאות שיהיה לו
שהוא מתחיל עם בנות בקניון?
סתם.. הוא אחלה.
אני אישית מעדיפה להכיר אותו קודם בתור חבר ואז אולי אם ירגיש לי נכון נהיה זוג
הגיוני
זה לא משנה באיזה מקום זה.
הכי חשוב שיעשה את זה בצורה יפה ומכבדת.
בחור לחתונה
שיהיה לו בכיף
אין בעיה עם להתחיל בקניון או בכל מקום-
הבעיה היא איך להתחיל.

יש כאלה שמתחילים בצורה שגורמת לצד השני להרגיש לא בנוח ואז לדעתי זה כבר לא מקובל.

צריך לדעת או להתחיל בצורה מנומסת ולא מרתיעה או לא להתחיל בכלל.

מהנסיון שלי, רוב ההתחלות שחוויתי, אם לא כולן, גרמו לי להרגיש לא בנוח.
זה הרגיש לחוץ, לא טבעי וכמובן, מביך- כי אני לרוב יוצאת עם חברים/משפחה.
אנונימית
הייתי עושה את זה פעם מלא בקניון
יותר טוב מלהתחיל עם בנות באינסטגרם
לגיטימי
כשאני יוצאת לקניון - אני יוצאת לקניות או לבילוי, לא תמיד בא לי שיתחילו איתי.
לפעמים כל מה שאני רוצה זה לבלות בכיף.
אם אתה עושה את זה בצורה מכובדת וראויה, ושם לב לא לגרום לאי נעימות - לדעתי זה בסדר.
חמוד
אנונימית
תלוי באיזו צורה, באיזו כוונה ..הכל תלוי