2 תשובות
היי:)
את הכי יפה בעולם!
תמיד יהיו את אלה שמנסים להוריד אותך
ולעשות רע, אבל אל תתני להם להשפיע עלייך!
תאהבי את עצמך כמו שאת,
ואל תקשיבי לאנשים כאלה.
אני גם הייתי ובתהליכים לעלות את הביטחון שלי....
תהי עצמך ותסתובבי עם אנשים שמעלים לך את הביטחון ויודעים לפרגן לך! מספיק שחברה אחת שמקנאה בך תגיד לך משהו זה יכול להוריד את הביטחון לאפס... פשוט מקנאים בך :)
הכי חשוב שאם את מרגישה בלי ביטחון ושאת לא מרגישה טוב עם עצמך לייד חברות שלך , תחליפי אותן , כי כנראה הן גורמות לך להרגיש ככה...