15 תשובות
24/25
לא רוצה ילדים
23 והלאה
לאמץ לבד בגיל 40
אנונימי
בגיל 32 לול
אני לא רוצה ילדים.
25-32
26-36 או עד 38
2/3 ילדים
2/3 ילדים
מהשנה ועד גיל 30 אני רוצה שיהיה לי לפחות ילד אחד החלום שלי זה שתי זוגות תאומים
בן ובת
בן ובת
בן ובת
בן ובת
25+ ושיהיה לי לפחות שנה לבד עם מי שאני איהיה איתו לפני שבא ילד
23
עם חבר שלי החתיך אמאלה
הוא בלונדיני עיניים כחולות וגומות ואני מתולתלת עם גומות אז...
הם גם יהיו יפים
ואני לא משקרת
(אבל אל תתיחסו אליי אני סתם מתלהבת חחח...)
עם חבר שלי החתיך אמאלה
הוא בלונדיני עיניים כחולות וגומות ואני מתולתלת עם גומות אז...
הם גם יהיו יפים
ואני לא משקרת
(אבל אל תתיחסו אליי אני סתם מתלהבת חחח...)
אנונימית
25/26/24
באותו הנושא: