4 תשובות
יש גם מלא אנשים שרואים אנימה ולא מפרסמים את זה. אני רואה אנימה ואני 100% לא חלק מהלהטב או אובדני או יש לי תלבושות
חחח מה שתיארת פה זו פשוט סטיגמה, אני חושבת שאת מתכוונת לכל "המוזרים", שזה לרוב אלה שהולכים לסנטר ובסנטר אפשר לראות את כל מי שמוקצן,(גותים וכדומה), אני יכולה להבין למה את חושבת ככה אבל זאת סתם סטיגמה, לכל דבר בעולם הזה יהיה מי שיקצין אותו ובמקרה הזה: הם פשוט מאוד דומיננטיים, לכן מקבלים הרבה פעמים רושם כזה.
אנימה זה לא זאנר זה מדיום אומנותי.
ותאמת מצטרף לשאלה
אני ילד אנימה בעצמי אבל אני לא כזה
וראיתי מלא ילדים כאלו
שאלה טובה.