7 תשובות
קצת. שימי לב שאת מנסה להכניס כשכבר יש זרימה, אם את מכניסה את זה על יבש זה בדוק יכאב.
ובנוסף אל תדחפי בכוח, תכניסי את הקצה ואז פשוט תדחפי בעדינות ותני לטמפון להיכנס בזווית הנכונה. לכל אחת צוואר הרחם ממוקם בזווית קצת אחרת מהנרתיק ואת תתרגלי ותרגישי את זה עם הזמן.
תכניסי כמה עמוק שאת יכולה. אם את מרגישה את הטמפון כשאת זזה, יושבת, הולכת סימן שהוא לא עמוק מספיק.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת על יבש??
שואל השאלה:
בגיל 12 שמים טמפונים??
רק בהתחלה
לא כאב לי בכלל אני רק עם טמפונים זה הכי נוח לי
כן אם לא יודעים איך לשים זה קצת כואב
בהתחלה כן כי לא הכנסתי אותו מספיק עמוק וזה כואב ולא נוח.. אני וויתרתי בעיקרון אבל תנסי טמפון עם מוליך
אנונימית