10 תשובות
יאפ
אוף קוארס
אני רוקדת ויש לה שירים ממש טובים לרקוד אליהם חח היא כזה השירים ששומעים באוטובוס
כן , אני שומעת אותה אבל בכללי יש לי סיגנון רחב של מוזיקה חחח
אני, גם בפאנדום 5 שנים+ בערך
שמעתי כמה שירים שלה, די אהבתי אבל הם לא שירים שעכשיו עשו לי פרפרים בבטן, היא זמרת מעולה סך הכל ואני מאוד אוהבת את הסגנון שלה
כן, ממש אוהבת את השירים שלה!
אני אוהבת רק 2 שירים שלה, לא יודעת איך היא חוץ מזה