10 תשובות
אני בוכה
זה לא משהו שמשתנה ישר, זה לוקח די זמן העדינות
תהי יותר חסרת ביטחון
תעשי יוגה וכאלה
מה הקשר להיות חסרת ביטחון יא גמור
שואל השאלה:
זה הקטע שאני חסרת ביטחון בקטע מוזר ואני יחסית ביישנית אבל יש מקרים שאני פשוט מרגישה שכולם שמים חב לזה שאני לא עדינה
זה הקטע שאני חסרת ביטחון בקטע מוזר ואני יחסית ביישנית אבל יש מקרים שאני פשוט מרגישה שכולם שמים חב לזה שאני לא עדינה
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני קצת מלאה אני לא יכולה להיות עדינה?
אם אני קצת מלאה אני לא יכולה להיות עדינה?
אנונימית
תמיד שאני יותר שקטה כזה ולא חופרת אומרים לי שאני עדינה וחמודה כזה אני לא סובלת את זה פשוט תהיה מה שאת את לא בהמה
כן לא הבנתי למה רזה שקטה וחמודה בא ביחד?
אינטליגנציה רגשית
וזה גם אופי...
בואי נחליף באופי
וזה גם אופי...
בואי נחליף באופי
באותו הנושא: