9 תשובות
זכרונה לברכה
לא. לא משהו שאת אמורה לדאוג לגביו.
גם אני חלמתי שחברים ומשפחה שלי מתים הרבה פעמים, אבל כולם נשארו בחיים (טפו טפו) אז אני לא הייתי דואגת במקומך
התפקיד של חלומות זה לשקף לתת מודע שלנו פחדים או התמודדות עם סיטואציות שלא לגמרי עיבדנו בצורה נכונה. מוות בדרך כלל קשור למשהו שאנחנו מפחדים שלא יהיה לנו בחיים.. פרידות, אבדות.. כל דבר כזה. הסבתא החלום זה רק סמל. אין קשר באמת לסבתא האמיתית שלך. או בכלל לסבתא בכללי..
שהיא תחייה חיים ארוכים
שיש לך הרבה כוח לפעול לזכותה
אנונימי
זה אומר שהיא בתת מודע שלך וכנראה חשבת עליה אתמול, לא משהו שאת אמורה לדאוג.