4 תשובות
שואל השאלה:
ואני כפוית טובה או צידקת?
אנונימית
פשוט תגידי לה שהקשר שלכן פוגע בך ולא חיובי ולכן את מעדיפה לנתק אותו, זה הכל אהובה.
אני ממש מזדהה איתך גם לי היה את זה, אל תגמרי להיות חברה שלה ברגע. זה יהיה קשה גם לה וגם לך מנסיון. פשוט תנסי קצת להתרחק לקבוע עם בנות אחרות ובשלב מסויים היא תפסיק לרדוף אחרייך וכן תשארו חברות אבל לא טובות
פשוט לענות יבש את לא צריכה לסבול