6 תשובות
שואל השאלה:
כן..
כן..
אנונימית
תראי, אם הוא לא מעוניין להיות איתך בקשר, לדעתי כדאי שפשוט תשחררי ממנו.
תתנהגי כרגיל כי גם אם תנסי לדבר איתו הוא כנראה לא ירצה קשר איתך (לפי מה שאת מספרת)
תתנהגי כרגיל כי גם אם תנסי לדבר איתו הוא כנראה לא ירצה קשר איתך (לפי מה שאת מספרת)
אופציה ב'.
תנסי לא להסתכל עליו או שתדברי עם חברה שלך שתהיה איתך כל הזמן ותחשבי על דברים אחרים ולא עליו
אל תתיחסי לקיוומו
את עדיין אוהבת אותו ?
באותו הנושא: