5 תשובות
לא צריך להקשיב, היא אחותך לכל דבר(:
שואל השאלה:
אבל היא באמת רעה. כל התקופה שהייתי חיילת היא הייתה מתייחסת אליי מגעיל וגם עכשיו כשאני משוחררת
אנונימית
לא נורא יכול להיות שעוברים עליה דברים רעים.. בכל זאת אל תוותרי על אחותך
שואל השאלה:
אפילו חבר שלה אומר לה שהיא מגעילה
אנונימית
אין אדם רע יש אדם שרע לו והוא רע לאחרים.