13 תשובות
אני לא אהבתי כל כך..
אני לא ראיתי, אבל חברה שלי כן והיא אומרת שזאת סדרה ממש טובה
סדרה טובה כולם שם חתיכים ועוד לא מדברים על עונה 2 אבל רוב הסיכויים שיצא כי אוהבים את זה
עלילה כל כך לא אמינה ומשחק גרוע ביותר.
לא מקצועי מספיק. לא אהבתי בכלל
לא מקצועי מספיק. לא אהבתי בכלל
איזה משחק גרוע? את ראית איך ג'יי ג'יי שיחק? במיוחד בקטעים עם אבא שלו
ובכל מקרה לגביי השאלה אחת הסדרות לדעתי
ובכל מקרה לגביי השאלה אחת הסדרות לדעתי
כן אחותי זה בדיוק ההגדרה למשחק מוגזם וגרוע. ^
אם הוא היה משחק גרוע לא חושבת שהיו לוקחים אותו לתפקיד
הוא שיחק ממש טוב וראו את הכאב שלו בגלל כל מה שהוא עובר עם אבא שלו
הוא שיחק ממש טוב וראו את הכאב שלו בגלל כל מה שהוא עובר עם אבא שלו
לדעתי האישית בלבד חח הוא שיחק נוראי אבל לא רק הוא.
אבל חופשי
אבל חופשי
מי עוד שיחק לא טוב לדעתך? ולמה?
הופר, החבר שלהם שרצה ללכת לאוניברסיטה שכחתי את שמו
למה? לא יודעת פשוט לא אהבתי את הסגנון משחק הזה. לא נראה אמיתי
למה? לא יודעת פשוט לא אהבתי את הסגנון משחק הזה. לא נראה אמיתי
מה מי זה הופר וההוא שרצה ללכת לאוניברסיטה קוראים לו פופ והוא שיחק ממש טוב לדעתי אבל בסדר
חופשי זאת דעתך אין בעיה חח
לדעתי זה לא משחק ברמה גבוהה זהו
לדעתי זה לא משחק ברמה גבוהה זהו
מושלמת באמת אהבתי ברמות אחת הטובות לדעתי