8 תשובות
במידה והוא קיים, ייתכן מאוד שכן.
כן
חד משמעית כן. לא מאמינה בו אבל הדמות שלו ואיך שהוא מוצג וההיגיון הפשוט הופכים אותו לרשע
אני לא מאמין באלוהים אבל אם הוא קיים אז לדעתי, כן.
התגובה של אנונימי טובה אם אתם לא מאמינים באלוקים אז איך אתם חושבים שהוא אכזרי ? ואם אתם מאמינים באלוקים אתם אז אלוקים הוא מעל היקום והוא אכזרי לסטנדרטים שלכם אולי כי אתם לא רואים את כל התמונה כמו הדוגמא אם הניתוח למעלה
מה זה משנה אם הוא קיים או לא? וולדמורט לא קיים והוא בכל זאת אכזרי. אנחנו מדברים על הדמות שלו
לפי הסיפורים-כן
הסיפורים האלה ככ מחרידים בעיני שגם אם הייתי מאמינה בו-לא הייתי רוצה לעבוד אותו. הוא מתואר כאל מזעזע לחלוטין
הסיפורים האלה ככ מחרידים בעיני שגם אם הייתי מאמינה בו-לא הייתי רוצה לעבוד אותו. הוא מתואר כאל מזעזע לחלוטין
אם הוא קיים, בהחלט כן.
באותו הנושא: