11 תשובות
זה לא כתב לך את השם.
כדאי לך פשוט להתעלם ולהגיד למישהו.
שואל השאלה:
אה אוף נו
אנונימית
תחסמי
שואל השאלה:
אנונימית
שואל השאלה:
יאו אי אפשר לכתןב בערבית בסטיפס
לא ידעצי את זה

טוב אני אצלם מסך ואצרף תמונה
אנונימית
שואל השאלה:
זה השם שה me הראה לי
אנונימית
ממליצה לך בכלליות לא לדבר עם זרים לא משנה איזה מגזר
שואל השאלה:
אני יודעת, אני פשוט רוצה לדעת איזה שם כתוב שם..
אנונימית
יש אנשים שאת לא מכירה כמו באתר אבל זה מרגיש לך נוח.
ברגע שמישהו נכנס למקום הפרטי שלך בלי רשות .. תעשי קו חשיבה.
אם זה היה חשוב הוא היה ישר שולח הודעה למה פנה אלייך.
שואל השאלה:
את צודקת ממשש
אנונימית
חח למדתי קצת ערבית ורשום שם פשוט "אני" בערבית לפי מה שאני יודעת(או שבעצם לא)