8 תשובות
אני עשיתי את זה, עדיין בחיים
כן זה לא משנה את הטעם או משהו
אם הוא היה לשנייה זה סבבה
אפשר
תלוי בך
אני לא הייתי אוכלת
חחח הכל טוב, תאמיני לי שכמעט על כל דבר שאכלנו בחיים שלנו היה חרק כלשהו זה לא משנה (כל עוד הוא הלך כבר כמובן) ;)
אנונימית
כןכן
לא הייתי אוכל אותו הייתי מכין חדש..