4 תשובות
כלום ואני לוקחת קונצרטה
אני חושב שאני בן אדם זבל אבל זה לא קשור לזה שאני לוקח קונצרטה וריטלין
אנונימי
וזה ממש לא בושה לקחת דבר כזה
אני חושבת שהם ילדים שקשה להם במשהו והדבר הזה עוזר להם
זה הכל