6 תשובות
וואלה קיץ אבל לא יודע איזה קיץ השנה יהיה עם הקורונה הזאת :\
חורף
חורף.
אני אוהבת את הקור והצורך להתכסות מליון שכבות, זה גורם לי להרגיש נאהבת משום מה.
חורף.
כשחורף אני אוהב קיץ וכשקיץ אני אוהב חורף.
קיצר אין כמו על אביב