6 תשובות
כן לצערינו
כנראה שכן
כן ונאכל רק אבוקדו
כאילו שעכשיו אין שיעורים ומטלות עם הלמידה מרחוק הזו..
נותנים בבית ספר שלי עכשיו שיעורי בית ואנחנו לומדים בבית אז כנראה שיתנו גם שנהיה בבית ספר