6 תשובות
אל תגידי את זה, את אף פעם לא יודעת מה יכול להתפתח ומה יכול לקרות אחרי הפינוי... תרגיעי אותם בצורה אחרת
אסור להגיד את זה , כי כמו שאמרו מעלי את לא יכולה לדעת מה יהיה.. אבל את תמיד יכולה להגיד שאת כאן איתם ולהרגיע
ממש אבל ממש לא להגיד שיהיה בסדר
אנחנו לא יכולים לצפות מה יהיה בעוד כמה דקות ואפילו דבר שנראה בקטנה יכול להסתיים ממש לא בקטנה, יש דברים אחרים להגיד כדי להרגיע
אני הרבה פעמים אומרת שאנחנו מטפלים ועושים כמיטב יכולתנו כדי לעזור כמה שיותר
שמעתי על מלא כאלה שהעיפו אותם כי הם אמרו את זה
לא מעיפים כל כך מהר, זה ממש תלוי במקרה, כמובן שזה לא אומר שמותר להגיד שיהיה בסדר אבל לא צריך להגזים...
אני מדברת על מקרים שמתנדב הבטיח למשפחה שהמטופל יהיה בסדר ושהוא יחיה והם לא הצליחו להציל אותו