4 תשובות
תתחברי אליהן, הן גם בני אדם בסופו של דבר..
תנסי לפחות, לא לשלול ישר
תנסי לפחות, לא לשלול ישר
שואל השאלה:
אני באמת מנסה לצחוק איתן כשהן צוחקות על משהו וזה.. הן לא מסתכלות עליי אפילו או מתייחסות אליי בשום צורה.. אני ממש נרתעת מהן . להפך, הן מנצלות אןתי בדברים !!!! ויש משהו ספציפי שאני לא מוכנה לעשות במשרד שכולן עושות אז מישהי באה אליי היום ואמרה לי שמחר היא תשב איתי ותעזור לי עם זה.. זה לא מקטע של נחמדות , זה מקטע שהיא רוצה שאני אעזור להן בזה... ואני באמת לא רוצה לעשות את זה והמפקדת אישרה לי גם. הבת שאמרה לי שהיא תעזור לי בזה נטו מסתכלת על הקטע שהיא רוצה שאעשה גם את זה ולא אשב רגל על רגל
אני באמת מנסה לצחוק איתן כשהן צוחקות על משהו וזה.. הן לא מסתכלות עליי אפילו או מתייחסות אליי בשום צורה.. אני ממש נרתעת מהן . להפך, הן מנצלות אןתי בדברים !!!! ויש משהו ספציפי שאני לא מוכנה לעשות במשרד שכולן עושות אז מישהי באה אליי היום ואמרה לי שמחר היא תשב איתי ותעזור לי עם זה.. זה לא מקטע של נחמדות , זה מקטע שהיא רוצה שאני אעזור להן בזה... ואני באמת לא רוצה לעשות את זה והמפקדת אישרה לי גם. הבת שאמרה לי שהיא תעזור לי בזה נטו מסתכלת על הקטע שהיא רוצה שאעשה גם את זה ולא אשב רגל על רגל
אנונימית
יואו איזה סיוטט
עוד כמה זמן נשאר לך לגיוס ??
עוד כמה זמן נשאר לך לגיוס ??
יכולה לשלוח הודעה בפרטי ?
את לא ז*נה של אף אחד, אם יש לך אישור לא לעשות משהו, ואת לא רוצה לעשות משהו, ולא יקרה כלום אם לא תעשי את המשהו הזה, אז אל, זה כמו שאני עכשיו אדרוש ממך לבוא אלי עכשיו הביתה ולעשות לי דברים שאני רוצה,
לא יודע אם זה אופי אבל הביטוי זה תפתחי אופי, תעמדי על שלך. את לא פראיירית של אף אחד
את לא ז*נה של אף אחד, אם יש לך אישור לא לעשות משהו, ואת לא רוצה לעשות משהו, ולא יקרה כלום אם לא תעשי את המשהו הזה, אז אל, זה כמו שאני עכשיו אדרוש ממך לבוא אלי עכשיו הביתה ולעשות לי דברים שאני רוצה,
לא יודע אם זה אופי אבל הביטוי זה תפתחי אופי, תעמדי על שלך. את לא פראיירית של אף אחד
באותו הנושא: