התחברות
הרשמה
איך מחזירים מישהי שרבתי איתה שנהיה חברות?
היינו בסטיות, ועד עכשיו אני לא יודעת למה היא לא מדברת איתי.
היא הפסיקה לדבר איתי בפברואר ושחברות שלי שואלות אותה למה היא אומרת שאני יפסיק להתבכיין ושאני אמשיך הלאה כי אנחנו לא אקסיות
13 במאי 2020, 18:16
להשלים
ריב
סליחה
חברה הכי טובה
תשובה אחת
שואל השאלה:
ניסיתי
זה לא עבד
אנונימית
באותו הנושא:
מישהי שרבתי איתה לפני שנתיים
איזה מישהי שרבתי איתה בשנה שעברה ואז ביום בחופש הגדול החלטנו שאנחנו לא רבות יותר ולא חבררות רשמה לי בווצאפ
יש מישהי שרבתי איתה ממזמן על בן כלשהו... ודיברנו על הריב וזה, וכבר חודש שאנחנו לא מדברות, באלי להשלים איתה וגם ישלה עוד
היה לי תיום הכי נאחס ...זה כאילו הוא נהיה יותר ויותר גרוע ...איך מחזירים תמצב רוח ))":
מה הייתם חושבים על מישהי שאתם יוצאים איתה ומחזירים אותה מאוחר והיא הייתה שואלת אם הגעתם?
מישהי שיכולה לנסח לי הודעה לשלוח לבת זוג שלי שרבתי איתה? אני לא טובה בלנסח (אני אסביר למי שתעזור בפרטי על מה רבנו)
יש מישהי שבשנה שעברה רבתי איתה הרבה והשנה אנחנו ממש צוחקים ומדברים ו...
יש מישהי שרבתי איתה לפני שבוע וחסמתי אותה מכל מקום אפשרי ואז היא שולחת אליי את חברות שלה ששולחות לי הודעות שאני אוריד
הקראש שלי הגיב על תמונה של מישהי שרבתי איתה, ואני מרגישה כאילו בגדו בי, איך לשכוח ממנו?
איך להשלים עם מישהי שרבתי איתה בלי ליהתחנף אלייה?
חבר טוב שרבתי איתו הוא חוסם כל כמה דקות ומחזיר... זה כבר מעצבן...