5 תשובות
מסכים איתך. יותר אנשים איתה בגלל שהיא עברה דברים בחיים והטרדות מיניות וכאלה אז מזדהים איתה וזהו בתכלס
אנונימי
אמ יש לה שירים מיוחדים. אני לא מעריצה אותה בצורה מטורפת אבל מעריכה את השירים שלה ואת הכתיבה שלה
אף אחד לא אמר שהיא הזמרת היחיד שיש לה שירים עמוקים , אני למשל שומעת אותה כבר מלפני שנה וחצי שהאלבום הראשון שלה יצא .. וברור לי שאתה לא חייב להסכים איתי אבל לדעתי השירים שלה מדהימים .
בנימה זו אני אבקש ממך שאל תדבר ככה יותר על אף אחד לא משנה אם הוא זמר או שחקן או בן אסם בפני עצמו גם אם הוא מוכר או פחות .
זה לא מכבד לא את הבן אדם שאתה מדבר עליו ולא אותך ❤
שואל השאלה:
מה אמרתי שהיה לא נכון? הבעתי דעה. אם לא אסור לי להביע את דעתי עליה (בצורה מכבדת, כפי שעשיתי), אני לא מבין מה הבעיה שלך עם איך שניסחתי את השאלה.
בנימה זו אבקש ממך לא ישר לכתוב דברים כאלה(;
אנונימי
אני לא מבינה למה היא בכלל מעסיקה ככה אנשים