4 תשובות
אני עצמי, לא אף אחד אחר
אני ( וההורים שלי)
אף אחד אחר לא...
אף אחד אחר לא...
החברה הכי טובה שהיתה לי בחיים ששנה הבאה עוברת לפנימייה איזה שעתיים מהעיר שלי:(
אני ורק אני הגן עדן של עצמי והגיהנום של עצמי ככה שאם החיים שלי משתנים זה אולי בהשראת מישהו אבל זה קורה בזכותי או בגללי
באותו הנושא: