6 תשובות
כמובן, למה לא
תלוי באיזה גיל, יש גילאים שזה מיותר להעמיד אותם במבחן כזה, ויש גילאים שזה טוב שיהיה להם גירוי מהצד
נראלי עדיף שלא ככה הם יהיו יותר עם חברים מאשר בטלפון
אני חושבת שלא.זה סתם הורס להם את הלמידה.
או שיכניסו אבל שיהיו איתו רק בהפסקות.
וגם לא יקרה כלום אם לא יהיו עפ הטלפון 8 שעות
או שיכניסו אבל שיהיו איתו רק בהפסקות.
וגם לא יקרה כלום אם לא יהיו עפ הטלפון 8 שעות
אני חושבת שכן ולא, מצד אחד, ילדים צריכים לפעמים לתקשר עם ההורים בזמן בית ספר במידה וקורה משהו או שקיבלו ציון ממש טוב והם רוצים לספר להם. מצד שני, ילדים לפעמים משתמשים בטלפון כהסחת דעת ופחות שמים לב לשיעור ובהפסקות משתמשים בו במקום ליצור תקשורת עם חברים.
כן כי זה לא עיניינם של המורים
באותו הנושא: