8 תשובות
מה זה השטויות האלה בטח שאומרים מלא
כי מודל היופי הוא רזה
וזה תלוי עד כמה היא רזה
וזה תלוי עד כמה היא רזה
אומרים גם שם וגם שם
ולא צריך להגיד לאף אחת מהן
שיפסיקו לדחוף את האף ולהביע דעות שלא רצויות ושיימניג
ולא צריך להגיד לאף אחת מהן
שיפסיקו לדחוף את האף ולהביע דעות שלא רצויות ושיימניג
מה-
בדיוק ההפך. לשמנות תמיד נותנים מחמאות וזה
ועל הרזות יורדים ואומרים כל מיני תגידי את אוכלת בכלל
בדיוק ההפך. לשמנות תמיד נותנים מחמאות וזה
ועל הרזות יורדים ואומרים כל מיני תגידי את אוכלת בכלל
מודל היופי שלנו פשוט דפוק, לא משנה מה תמיד יעירו על הגוף שלך. כל אחד/ת יכולה להיות גאה בגוף שלה וכל אחד/ת יפה כמו שהוא/היא
וואי בדיוק היום ראיתי סרטון טיקטוק שמישהי ניסתה לעשות טרנד למלאות/שמנות
ורוב התגובות שלה ירדו עליה ואמרו לה שזה לא בריא ושהיא מעודדת את זה.
לא הבנתי למה, אבל זה היה נוראי.
ורוב התגובות שלה ירדו עליה ואמרו לה שזה לא בריא ושהיא מעודדת את זה.
לא הבנתי למה, אבל זה היה נוראי.
זה ככ לא נכון, אומרים את זה בשני המקרים.
כי ככה זה תמיד יש לאנשים מה להגיד לא משנה מה הם עושים שכל אחד יהיה בשלו וזהו
באותו הנושא: