7 תשובות
שכונה ונעלמים זה לא הסדרות שיש היום מדברים על כפולה ודברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי כפולה סדרה פחות טובה אבל מה ההבדל של כפולה לגאליס למשל?
אולי כפולה סדרה פחות טובה אבל מה ההבדל של כפולה לגאליס למשל?
אנונימית
גם החממה וגאליס לא טובות
מדברים על האי, על השמינייה
תוכניות עם בשר
מדברים על האי, על השמינייה
תוכניות עם בשר
על כל דור יהיה מה להגיד תעזבי אותך
אני מקווה שאת צוחקת! איך לעזעזל את יכולה להשוות את גאליס לכפולה??
גאליס זה הרבה יותר הרפתקני ומגניב ומיוחד ובעיקר מקורי, כפולה זה סתם חרא..השחקנים בגאליס הרבה יותר טובים מהשחקנים בכפולה (חוץ מתובל שפיר שמשחק גם בגאליס וגם בכפולה חחח) כאילו מה, הנועה קירל הזאת מתלהבת מעצמה יותר מדי, היא שחקנית גרועה כאילו הלכת להיות זמרת תישארי זמרת למה לדרדר את עצמך למשחק גרוע?? אם אתה רוצה להיות שחקן אתה צריך להתחיל ללמוד מגיל צעיר...בקיצור, הבנת..
גאליס זה הרבה יותר הרפתקני ומגניב ומיוחד ובעיקר מקורי, כפולה זה סתם חרא..השחקנים בגאליס הרבה יותר טובים מהשחקנים בכפולה (חוץ מתובל שפיר שמשחק גם בגאליס וגם בכפולה חחח) כאילו מה, הנועה קירל הזאת מתלהבת מעצמה יותר מדי, היא שחקנית גרועה כאילו הלכת להיות זמרת תישארי זמרת למה לדרדר את עצמך למשחק גרוע?? אם אתה רוצה להיות שחקן אתה צריך להתחיל ללמוד מגיל צעיר...בקיצור, הבנת..
אנונימי
שואל השאלה:
צודקת, אבל יש סדרות היום שאולי לא טובות כמו של פעם אבל הן עדיין טובות
צודקת, אבל יש סדרות היום שאולי לא טובות כמו של פעם אבל הן עדיין טובות
אנונימית
אולי, אבל פחות ברמה לדעתי, יום כבר אין כמעט מקוריות, הכוח מעתיקים ממישהו...
אנונימי