7 תשובות
לא הייתי יוצא עם מישהי בגיל הזה. רצונות ובגרות לא אותו דבר
לא
חחח למי היא רמזה? לא הפער גדול
לא אחי אבל אם אתה רוצה תהנה
שואל השאלה:
יש סיבה שכתוב אנונימית ולא אנונימי..
אנונימית
תכלס זה חוקי...
חבר שלי יוצא עם בת 17 שהוא בן 14... טוב היא עכשיו 18 והוא עוד חודש וקצת 15...