7 תשובות
לא הייתי יוצא עם מישהי בגיל הזה. רצונות ובגרות לא אותו דבר
לא
חחח למי היא רמזה? לא הפער גדול
לא אחי אבל אם אתה רוצה תהנה
שואל השאלה:
יש סיבה שכתוב אנונימית ולא אנונימי..
יש סיבה שכתוב אנונימית ולא אנונימי..
אנונימית
תכלס זה חוקי...
חבר שלי יוצא עם בת 17 שהוא בן 14... טוב היא עכשיו 18 והוא עוד חודש וקצת 15...
חבר שלי יוצא עם בת 17 שהוא בן 14... טוב היא עכשיו 18 והוא עוד חודש וקצת 15...
באותו הנושא: