9 תשובות
שואל השאלה:
בנות קונות לאיפור
בנות קונות לאיפור
אנונימית
בתור בת אני לא קניתי מראה לחדר בשביל להיתאפר בלי קשר שזה בא עם הארון אבל א כל אני בקושי מתאפרת גג מסקרה פעם ב וב כל אני בעיקר מסתכלת על עצמי איך שאני נראת איך היתלבשתי וכל זה
כן זה גם מה שאחותי עושה^
כל הדברים האלה שהם לדעתי בזבוז זמן
כל הדברים האלה שהם לדעתי בזבוז זמן
שואל השאלה:
יש הרבה סוגי בנות
יש הרבה סוגי בנות
אנונימית
מראה מראה שעל הקיר תגידי מה הכי יפה בעיר שלי
שואל השאלה:
הפרחה מרחוב ביאליק
הפרחה מרחוב ביאליק
אנונימית
מניח שמאותה סיבה שבנות קונות. לי אין מראה בחדר אם זה משנה במשהו
למה בנות עושות את זה?
כי אנשים צריכים מראה בחדר.
כי אנשים צריכים מראה בחדר.
אין אצלי מראה בחדר...
אנונימי
באותו הנושא: