8 תשובות
אני גם לא מבינה למה
כנראה כי ילדות חושבות שהשחקנים יפים
כי כולם שם חתיכים כנראה
כי הסדרה הזאת מעניינת ממש
יש שם אספת חתיכים כל אחד יותר חתיך מהשני
אני לא יודעת
בגלל דיימון
בעונה הראשונה זה טיפה משעמם אבל העלילה מתפתחת וזה הופך להיות ממכר