תענו בבקשה..אבא שלי רופא מרדים כמה הוא בערך מרוויח? ואם זה עוזר הוא עושה הרבה תורניות משמרות וכוננויות פשוט..
כל דבר שאמא שלי קונה לי משהו זה כזה יש את זה ביותר זול או זה יקר... כאילו פאק אני באמת לא מבינה.. אני כבר לא מבינה.. מה אני כל כך ענייה? וכן אני יודעת שאני צריכה להגיד תודה על מה שיש לי אגל באמת זה ממש משפיע עלי כל דבר שאני אוכלת אני מפחדת לבזבז כסף וגם יש לי חברים שההןרים שלהם מרווחים פחות הרבה פחות והם עם אדידאס נייק.. מה עשיתי רע?