התחברות
הרשמה
הגיוני שהייתי אוכלת הרבה אדממה למרות שלא אהבתי את זה בכלל (בגלל החלבון) ועכשיו אני ממש מתה על זה וטעים לי?
12 במאי 2020, 21:38
אוכל
2 תשובות
כן
.
.....O
כן זה די הגיוני
S
Shishhh
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שמתי שאני אוכלת מה שאני רוצה או בקיצור הרבה, אז הבטן שלי קטנה?
שאוכלים אדממה, אוכלים את זה עם הקליפה או בלי?
אם אוכלים אדממה ללא התרמיל, למה מגישים אדממה עם המלח הגס עם התרמיל? (לפי תמונות לפחות)
למה אנשים אוכלים אדממה בברים? למה זה תורם?
כמה הגיוני לרדת בארבע ימים עם אני אוכלת ממש מעט קלוריות (400) עושה הרבה ספורט
איך אוכלים אדממה , הכוונה היא אוכלים את הספנים של זה רק או שרק לועסים את האדממה?
אתם אוכלים אדממה עם קליפה או בלי?
זה הגיוני שהייתי בחמות הרבהה הרבה וחשבתי שהייתי בחמות רק אם עבר 50 נעציים אבל הבנתי שגם שהייתי והיה פחות הייתי בחמות?
הגיוני שאני מתאמנת 3/4 פעמים בשבוע כוח בחדכ ואני אוכלת יחסית הרבה יותר ממה שהייתי פעם ורואה תוצאות לטובה?
הגיוני שאחר שהייתי עם העדשה הרבה זמן (כמה שעות) פתאום התחלתי לראות מטושטש?
הגיוני ששבוע לפני מחזור אני אוכלת הרבה ויש לי רצון עז לשוקולד ובייגלה ובורקס?