התחברות
הרשמה
כימיה- אם באטום יש נטייה לקבל 2 אלקטרונים הוא יהיה -2 או +2?
12 במאי 2020, 21:30
מדעים
אטומים
מדע
כימיה
2 תשובות
-2
G
GadiB
-2 הוא אהיה אניון (יון שלילי)
T
The scientist
באותו הנושא:
למה לחלק מהאנשים יש נטייה לחשוב שבגלל שאני שמאלנית אני לא עומדת בצפירה ומכבדת ימים כאלה?!
ללדת ילד ללא נטייה להשמנה - האם יש דרך שהילד שלי יוולד בלי נטייה להשמנה כמוני?
כאשר אטום מקבל אלקטרון: נוצרת מולקולה\נוצרת תרכובת\נוצר יון\נוצר יסוד?
אם אטום ניטרלי מקבל אלקטרון נוצרת _______?
בנוסחה כימית של מים (H20) מאיזה יסוד יש שני אטומים ומאיזה יסוד יש אטום אחד?
כל האלקטרונים באטום יכולים להשתתף בקשר כימי?
חוק קולון הוא בין 2 חלקיקים באטום או בין 2 אטומים?
לחבר שלי הגיי (לא זוג) יש נטיות אובדניות בגלל השנאה שהוא מקבל
יש לי נטייה להיות יותר מידי שקטה ויש לי נטייה לחפור מידי איך להיות באמצע ?
אם אטום נייטרלי מקבל אלקטרון מה קורה
איך מחשבים כמה ניוטרונים יש באטום לפי מסת האטום?