3 תשובות
לא , צריך ללמוד איך עושים את זה
שואל השאלה:
ניסיתי ללמוד, לא הלך..
ניסיתי ללמוד, לא הלך..
אנונימי
נסה שוב. תפסיק להקטין את עצמך יותר מדי ,שוב פעם אתה מתרץ למה אתה לא מצליח ? נסה שוב, מה אני אגיד לך .. תפסיק עם זה למען השם, אתה כל הזמן שואל פה שאלות וכולם ניסו לעזור לך אבל אתה פשוט כמו עיור ,מתעלם מכל העצות פה וממשיך להלקאות את עצמך על כלום, למה ? כי אתה כל כך משוכנע שאתה לא שווה ולא ראוי להצליח אז זה מה שקורה לך עם האמונה המגבילה שלך וכל המחשבות השליליות שלך על עצמך, וגם בגלל הרופאים ופסיכולוגים האלה שגרמו לך להאמין שלא תצליח ואתה האמנת להם, אבל להאמין למי שמנסים לעזור לך, אתה לא עושה. קל מאוד להרוס את עצמך אבל צריך כוח ונחישות על מנת לבנות את עצמך, מתי תתחיל להבין את זה ? אתה מבזבז את הזמן שלך פה על תלונות וקיטורים , מה שכבר יכולת לעשות מזמן ולהתחיל לשקם את עצמך מאשר לתרץ פה תירוצים, סורי, אתה פשוט לא קולט פה שום דבר, וזה לא בשביל לפגוע בך, פשוט שתבין שאתה מבזבז את הזמן שלך פה על תירוצים וכל הקטע של הקורבן... פעם אחת בחיים שלך בן אדם, תתחיל לנסות להקשיב פה , פאקינג להקשיב ולעשות מה שאמרו לך, במקום להיות עם ראש קיר ולהתנהג כמו אדם אטום , פעם אחת , תעשה משהו ותשנה את זה, זה לא בגלל כישרון ומראה.. אתה צריך להתחיל לעשות את זה
באותו הנושא: