3 תשובות
שואל השאלה:
כי אני עובדת שעות נוספות ואני צריכה כסף, אתה יודע זה משהו שאנשים מבוגרים עושים...
כי אני עובדת שעות נוספות ואני צריכה כסף, אתה יודע זה משהו שאנשים מבוגרים עושים...
אנונימית
שואל השאלה:
אני חוסכת לתואר ורישיון, אני יודעת שזה המון שעות אבל יש הפסקות ואני מקווה שזה יעבור מהר.
אני חוסכת לתואר ורישיון, אני יודעת שזה המון שעות אבל יש הפסקות ואני מקווה שזה יעבור מהר.
אנונימית
את ממש חרוצה, ואת יוכלה לעשות את זה. תנסי לא להוציא יותר מדי כוח ואנרגיה ותשארי רגועה :) בת כמה את ובמה את עובדת?
באותו הנושא: