7 תשובות
לחטא עם מי מלח ומשחה במשך משהו כמו שבועיים, 3 פעמים ביום (אם אני זוכרת נכון)
לחטא עם מי מלח ולשים משחה פעמיים שלוש ביום.
מי מלח ובפנטן פלוס 2-3 פעמים ביום לשבועיים עד חודש תלוי מתי זה יחלים
שואל השאלה:
צריך גם לסובב אותו?
צריך גם לסובב אותו?
בקטנה, אבל לא עכשיו, עוד כמה ימים שהוא ירגיש יותר טוב
צריך טיפה לסובב אותו רק כשאת שמה את המי מלח כדי שיכנס לך מלח לתוך הנקב, יש לך את הכתבה של לאבאס על איך לטפל בפירסינג חיצוני
קישורים מצורפים:
צריך לחטא את העגיל ישר וגם במשך הימים .. לאחר כשהכאב קצת מפסיק לך תוכל לסובב את העגיל כדי שתתרגל אליו ולא יכאב לך
תתחדש
תתחדש
באותו הנושא: