התחברות
הרשמה
אתם חושבים שזה בסדר להכיר גברים / נשים דרך אפלקציה ?
12 במאי 2020, 12:11
הכרויות
באיזה גיל
מאיזה גיל
3 תשובות
ברור, אבל צריך להיזהר מפדופילים וכאלה
ב
בוּלשׂיט
כן ברור
ש
שנים על גבי שנים
כן דווקא נורמלי
פ
פרשתי.............
באותו הנושא:
אתם באמת חושבים שזה בסדר שגבר ירביץ לאישה?
אתם חושבים שזה בסדר שגבר יפעיל כוח נגד אישה?
למה זה בסדר שנשים ילבשו בגדי גברים אבל לא בסדר שגברים ילבשו בגדי נשים?
על מי אתם חושבים יותר במהלך היום על נשים או על גברים?
אוקיי אז מי אתם חושבים טוב יותר במתמטיקה נשים או גברים?
מי אתם חושבים שאמורים להיות במטבח גברים או נשים?(נאמנים אל תמחקו שאלה רצינית)
מי החליט ששיער בגוף של גברים זה בסדר ושל נשים זה מגעיל?
מי החליט ששיער גוף של גברים זה בסדר ושל נשים זה מגעיל?
גם אצל נשים זה בסדר ללחוץ ידיים לגבר או שזה רק הגברים עושים את זה?
תגידו זוג של הגבר חילוני האשה דתיה או להפך האשה חילונית והגבר דתי זה בסדר?
אתם חושבים היו נאצים שאנסו נשים ואפילו גברים יהודיים?