12 תשובות
אם מישהי פה תגיד לא אני עוזבת
כן
אנונימית
אממ אני אוהבת להתאפר חחח
אם ממש מפריע לו שאני מתאפרת לא חושבת.. כי אני באמת ממש אוהבת איפור
אבל אם לא אכפת לו ברמה מוגזמת אני אהיה לפעמים עם ולפעמים בלי
אם ממש מפריע לו שאני מתאפרת לא חושבת.. כי אני באמת ממש אוהבת איפור
אבל אם לא אכפת לו ברמה מוגזמת אני אהיה לפעמים עם ולפעמים בלי
שואל השאלה:
אני לא מתבייש להגיד שבחורה שהולכת עם איפור ועם שמלות ונעלי עקב יוריד בהרבה מאשר בחורה שסתם תלך עם טישרט ג'ינס וקונברס. ולא תתאפר בכלל
אני לא מתבייש להגיד שבחורה שהולכת עם איפור ועם שמלות ונעלי עקב יוריד בהרבה מאשר בחורה שסתם תלך עם טישרט ג'ינס וקונברס. ולא תתאפר בכלל
אנונימי
כן
אני לא מתאפרת ואם כן אז זה ממש עדין (מסקרה ואולי אדום עדין ממש)
אני לא מתאפרת ואם כן אז זה ממש עדין (מסקרה ואולי אדום עדין ממש)
ממש לא, גבר לחתונה, ואני בכללי אחת כזאת שלא מתה על איפור ושונאת שמלות ומתהה על סניקרס וגינסים
היית צריכה להגיד ממש כן חח^
אכן כן :)
אני מסכים עם אנונימי שאיפור הוא מיותר
אנונימי
שואל השאלה
כל אחד מה שהוא אוהב, אני אוהבת איפור ואני לא אפסיק בגלל שמישהו לא אוהב את זה.
אם זה באמת מפריע לו ואני אוהבת אותו אז לפעמים ככה ולפעמים ככה אין לי בעיה (גם בכללי אני לא כל הזמן עם איפור, אבל הרבה פעמים כן)
אבל אני אוהבת ולא אפסיק בגלל מישהו אחר.
אם מישהו לא רוצה אותי כי אני אוהבת להתאפר אממ אוקיי הפסד שלו
כל אחד מה שהוא אוהב, אני אוהבת איפור ואני לא אפסיק בגלל שמישהו לא אוהב את זה.
אם זה באמת מפריע לו ואני אוהבת אותו אז לפעמים ככה ולפעמים ככה אין לי בעיה (גם בכללי אני לא כל הזמן עם איפור, אבל הרבה פעמים כן)
אבל אני אוהבת ולא אפסיק בגלל מישהו אחר.
אם מישהו לא רוצה אותי כי אני אוהבת להתאפר אממ אוקיי הפסד שלו
באותו הנושא: